Sponsor

Wednesday, August 31, 2005

Birthday + Anniversary

Ambang Merdeka

Pkul 6.30p.m sampai rumah, hubby dok bersembang ngan Hana. Dia kata "Mlm nih kita tgk bunga api tau". So start jer pkul 8 dia dah takmo dok rumah asyik merengek. Pkul 9p.m Along sampai dengan 2 org kwn dia. Terkejut jugak coz dia tak bgtau plak nak bawak kawan. Sib baik aku masak nasi lebih. Lbh kurang pkul 10.30 Along and the gang pun blah. Katanya nak pi area dataran putra atau kelab tasik. Lps tu terus anak aku buat perangai. Takmo tido dan nangis. Aku tau sebab apa..sebab abah dia dah janji nak kluar so..pkul 11.30 terpaksalah kluar juga w/pun sebenarnya mls nak kluar. Buka jer pintu...terus anak dara aku senyum + gelak + tepuk tgn. Then jalan ke depan skit lg...Masya Allah...parking kereta dah sampai area rumah aku, kompem jammed nih. Mula ajak Hubby jalan kaki jer..sampai port yg rs2 bleh nampak bunga pi pun dah ok, tp hubby nak jugak bawak kereta ngan alasan biar Hana jln sampai pagi. Ekekekeke...sapa suruh janji ngan dia! Kan dah kena tuntut.

Kelab tasik mmg penuh giler so hubby pi ke jambatan kat PICC, lepak kat sana. Tu pun atas jambatan dah takde parking so parking jer kat tepi2 tasik tuh. Hana plak, amboiii bukan main syok lg dia yer..berlari ke sana ke mari. Bila dah ada fireworks takdelah plak dia nak tengok pun. Yang penting kluar...Lps abis tu hubby ajak pusing2 sekali sangkut plak kat roundabout besar tu. Hana plak hmm dah tercapai hajat, apa lg...tido terus. Sampai rumah pkul 1.30a.m

National Day, Birthday + Weds Anniversary

Hubby janji nak kluar makan. Disebabkan hr ni nursery tutup so cancel nak pi Marriott tp pi ke Secret Recipe jer. Alamanda plak penuh hr nih ada breakdance plak! Pastu ada Car Boot Sale lar..mcm2! Sib baik x ramai org dlm secret recipe. Masuk carrefour plak, terbekenan kat sepasang dress utk Hana tp masa kat counter x naik harga plak. seploh kali dia scan ngan proses manual pun takmo juga so let go jer lah...malas aku!

Wish besday plak mmg berderet2, yg plg kelakar wish dr Syirul coz aku tipu dia, aku kata aku dah tak pki henpon, no yg dulu hubby aku guna. So beriyakah dia minta izin kat hubby aku utk wish my besday...wakakakaka. Ucapan plg menyentuh perasaan tentulah dr Ibu terchenta. wish dia kompem akan sampai tepat2 jam 10.59a.m coz waktu tu lah dia melahirkan aku. Si kembar tu pon siap call dr kampung dan bgtau hadiah dah siap! (Ibu bgtau diorg balut kuda mainan diorg dengan newspaper, sebenornya bukan nak bg kat aku tp nak bg kat Hana==>besday emak, anak plak yg dpth hadiah!) itu jer lah serba sedikit..eihh sikit ker rs mcm byk jugak aku taip nih..hmm sambung balik, tentang national day = besday + wed anniversary aku.

No comments: