Sponsor

Monday, August 15, 2005

Sakitnyer Badan Ni!

Adoiii sakitnya blakang aku nih, kat area tulang belakang, spesifiknyer kat area kena cucuk epidural. Inilah effect bersalin ceaserian nih. Sakit mcm nak patah pun ada. Weekend hari tu cadang nak pi mengurut, tp Ibu superb bz plak so tak bleh pi. Kena Ibu temankan sebab takde org nak jaga Hana. Nak naik comel sorg2 mcm tak konfiden sebab motor tu kdg2 pandai buat perangai. Kena start enjin mcm biasa. Tak larat aku nak tongkat dua motor besar gedabak tu...

Hana plak dah semakin 'panjang kaki', aku leka sekejab jer dia dah hilang. Dah pandai kluar dr rumah Mak Tok dia..tgk2 dah ada kat luar pintu. Pandai langkah 'bendul' dah!. Meja Jepun kesayangan Mak Tok dia pun dah kena bungkus, coz dia dah pandai panjat dok atas tu sambil merangkak2 ke sana ke mari. Plg tak menahan pandai usik Ibu dia plak, macam tau2 jer Ibu dia geli ulat, dia siap kejar aku ngan petai yg ada ulat...sabo jer lah. Ni musti gara2 dia nampak Acik ngan Acu dia usik aku. Petai tu pun satu, apsal byk plak ulat. Besar2 plak tu. Dah aku takmo sentuh petai. Ibu suruh masak pun aku tak mau. Eiiii geli!