Sponsor

Thursday, August 25, 2005

Water Treatment

Hari ni pi Puchong, beli Beyond Water. Dah lama nak beli tp tak terbeli, maklumlah air kat putrajaya mmg teruk. Klu tahan air guna baldi dua hari jer dah mcm baldi salut chocolate. Agaknyer mcm tu lah badan2 aku sefamily..bersalut chocolate a.k.a selut. Air masak pun berkeladak jer. Tujuan utama aku sign up zhulian sebab menatang nih la...sambil2 tu bleh cari xtra income..

Smlm, mmg badan aku rs penat + sakit kepala. Lps maghrib aku + anak aku terus tido. Masa bila hubby aku balik keje pun aku x tau. Sib baik alang dah masakkan nasi. Lauk pun perangat gulai yg mak buat jer.Letih sesangat. Anak aku pun mcm tu agaknyer..sebab dia yg tido dulu dr aku. Pkul 11 baru aku bangun makan nasi + solat. Kemas apa yg patut pastu tido balik.

Boss aku plak, hari ni dia cuti! esok dia keje. Isnin-rabu depan cuti balik. Bahagia idup aku coz takde org nak perati aku.Dengar2nyer bonus + increament dah approved, yg pasti tak sebyk yg org TM atau TMNet dpt...takpelah asalkan ada drp takde langsung. Hmm apa lagi erk...tu jer lah continue esok plak.

No comments: