Sponsor

Thursday, September 29, 2005

Imbasan!

Hari ni pertama kali aku dpt borak ngan Azie tu pon thru YM. Dah ler pagi td YM aku asyik bengong. Last aku jumpa dia masa kitaorg form 5. Ex-classmate aku nih dulu seorg yg pandai bermain dgn bahasa. Rajin menulis cerpen dan rasanyer time tu dia tgh berkira2 nak publishkan novel. Dia nih agak perahsia orgnyer. Antara kawan2 aku yg ramai peminat coz orgnyer cun.

Seingat aku lps dia clash ngan sesama ex-idrisiah terus dia menyepi tanpa berita sampaila satu hari Atuk crita yg dia dah kawen dan ada anak dua. Mmg terkejut. Katanya dia skrg bahagia dan banyak impian yg dah tercapai. Pertengahn bulan depan maybe dia akan fly ke Germany sambut anniversary dan teman hubby outstation. Tahniah Geng!

Smlm plak aku dpt call dr member lama di UMS. Dia call no opis plak tu. Rupanyer Kak Ila a.k.a Yong dah balik semenanjung. La nih dok umah mertua dia dan keje gurun sandaran. Agak ramai kwn aku yg keje guru sandaran nih. Kdg aku simpati coz di usia begini diorg masih takde kerja tetap. Mcm Dayah, contract tak renew so dah jadi penganggur plak. Skrg baru nak mencari keje yg tetap. Semoga kalian berjaya. All the best!

No comments: