Sponsor

Friday, September 23, 2005

Lagu

Abis koleksi lagu2 aku kena baham dek zotob...so dah kena buat playlist baru. Tu lah cepat sgt nak slamatkan PC. Dari smlm tok leh nak bukak jaki plak so tetiber jer tingat plak koleksi kak ronn...so aku pi copy koleksi2 lagu dia la...sib baik taste lagu dia ok...thanks yer kak roni. Banyak betui koleksi lagu2 dia. Siap ada lagu rosak akhlak plak...ekekekeke

Smlm jumpa kak leha...maintain gitu. Hari ni ramai yg gi opis faber. So time lunch td gi alamanda ngan Nila jer. Hari ni gaji dah masuk plus increment. Mcm x caya jer increment aku dr bulan jan sampai sept cuma RM139. Uwaaaaaa nih musti kira setakat aku blom tkr post baru...so maknanyer gaji aku yg baru nih tetap sama tanpa perubahan w/pon satu sen. Hmm nak buat camno...ekekekekeke

Esok nak pi bersukaria ngan member2 opis abg coz ada family day. Dekat jer...kat Uniten pastu mlm ada dinner kot. Kat Puspanita kat presint 10. Tab dah lama tak buat family day. Maybe tunggu business kencang balik kot.

No comments: