Sponsor

Friday, September 02, 2005

Nebulizer!

Lps office hour smlm terus bawa Hana ke Klinik Huda coz batuk dia makin teruk. Ms check up doktor ganti kata ada kahak dlm paru2 Hana so kena buat nebulizer...selalu dengar anak member2 jer kena so hr ni aku plak kena berdepan ngan situasi nih. Rasanyer proses tu tak menyakitkan cuma Hana rs x selesa. Dia mmg pantang betul kalau org peluk2 pastu menatang tu plak kena buat 10-15 minutes mana lah dia tak meraung + meronta. Plg sadis bila dia start sebut 'abah'..pastu 'ebu'.

Plg tak best bila doktor tu check balik dan resultnyer..U kena bawa dia follow up sabtu nih coz masih ada kahak kat dlm! Teruk plak batuk Hana kali nih tp dia mmg pantang nampak ais so lps nih tak bleh bagi dah ler w/pun seteguk.

Esok besday Nyah plak, apa aku nak beli yer...hmm td dah janji ngan Ibu, next week nak balik Besout. Klu dah masuk bonus maybe nak pi beli baju raya kat teluk intan atau sungai besar.

p/s aku tinggal sorg kat opis nih..Si kroll plak dok menyakat aku..hampehs..agak2 klu aura keberanian aku kian menipis nampak gayanyer aku mungkin nak turun ke surau.

No comments: