Sponsor

Tuesday, October 11, 2005

6 Ramadhan

Smlm pi melawat A'ar. Terkejut sgt coz khamis lepas dia masih berisi, kali nih dia dah susut sangat. Mmg dia dah sedar. Aku tanya; kenal tak? aku nampak anak mata dia jawab kenal. Kali baru nampak mulut dia yg luka maybe sebab ulser yg teruk dan kurang air. Yo lah mana ada minum kot mulu semua tebuk masuk kot wayar.

Smlm Pak Uda ngan Pak Teh pon ada, so invite la diorg berbuka kat umah aku. W/pun aku x masak tp rsnyer masih sempat aku pi beli apa2 yg patut kat medan selera. Pkul 7p.m baru ambik Hana, lps tu singgah kat medan selera plak so smlm for the 1st time aku berbuka dlm kereta minum air mineral. Alang plak kat rumah baru jamah sikit kurma dpt call dr Pak Uda. Rupanyer diorg sesat ke presint 9. wakakakaka aku tanya kata tau siap kata seblom jambatan lawa lg. Sib baik ada alang.

Pkul 8 lebih baru diorg balik Nilai. Hana plak bukan main suka coz Tok Teh dia rajin layan. weekend nih Pak Uda kata nak dtg lagi. hmmm nak masak apa erk?

No comments: