Sponsor

Monday, October 10, 2005

Dah Sedar!

Alhamdulillah, sabtu lepas sepupu jauh aku merangkap sahabat adik aku telahpun sedar. Dia sedar pada hari Sabtu yg lepas. Masa hari jumaat tu Pak Njang ada tepon aku, dia kata adik A'ar kata A'ar ada menguap ptg tu. Nyah ada pi tgk dia jugak hari tu tp masa dia pi tu takde perubahan lagi. Tp ada perbualan kelakar plak ant Nyah ngan doktor ari tu

Doktor : Awak ni siapa?
Nyah : Kawan dia
Doktor : Family dia mana?
Nyah : Org tua dia balik kampung sekejab
Doktor : Family terdekat dia siapa?
Nyah : Family terdekat dia kakak saya
Doktor : ????? bleh minta tolong belikan pampers tak? pampers dia dah abis
Nyah : nak kena beli kat mana tu?
Doktor : Kat kedai bawah ada jual
Nyah : Agak2 kedai tu bukak lagi tak
Doktor : cuba la tgk
aku rasa musti doktor nih bengang melayan nyah yg suka buat lawak tuh. kat kedai plak penjual tu tanya nak saiz apa(pampers) nyah jawab x tahu la. orgnyer besar sikitla dr saya...ekekekeke

Sabtu plak Nyah pi lagi. Klu ikutkan nyah kena sign satu surat kebenaran utk operatee A'ar bila2 masa (on behalf Pak Njang) tp disebabkan A'ar dah sedar dan pendarahan dlm perut pon dah stop so cancel ler semuanya.

Aku??? balik Perak biasalah...makan masakan bonda terchenta. Makan laksa, kuih limas, roti jala pastu lauk2. Baju raya Hana dh ada 3 pasang(baju kurung). Melaram sakan ler anak dara aku, bila org suruh fitting dia siap nak pegang hand bag kecik dia plak. Balik kali nih kena la gigit ngan Wan dia..dua das lagi. Oh yer Kak Raha dan bersalin, berat baby dia dh kalahkan record anak aku 3.74kg. Anak Kak Dah pon aku baru pi tgk. Kak Ina pon ada balik, dengarnya dia tak jadi kenduri thn nih. Kesian plak kat dia coz asyik bertangguh jer...!

No comments: