Sponsor

Thursday, October 13, 2005

Ngantuknyer!

Aku rasa malam tadi ngan hari ni adalah hari plg mengantuk sepjg ramadhan kali ni coz smlm aku tido dulu dari Hana. Pkul 10 aku dah tido rasanya. Sib baik la hubby aku tak kena penyakit yg sama so dia la yg dok entertain Hana + kemas umah + basuh pinggan mangkuk yg ada...ekekeke thanks abg..lenkali bleh tolong lagi.

Subuh plak, alarm bunyi pkul 4.15am aku pi off kan pastu sambung tido sib baik hubby kejutkan aku plak masa pkul 4.35a.m dengan pertanyaan "sayang takmo masak ke"? ekekekeke..lapo lah klu x sahur, tak mcm dia yg sahur makan roti cicah air jer ataupon makan kurma jer.

Lps solat subuh sambung tido balik tu pon bleh lagi merungut "kan best klu hari ni hari sabtu". sampai kat opis pun rasa mcm mamai2 lagi sampai Yin tegur pon lambat nak respon.

Hmm crita psl A'ar plak.Smlm kitaorg pi melawat dia. Kali nih kesian plak tgk dia coz dia dah mula merungut psl badan rasa lenguh2. Yo lah dah +- 21 hari dia dok terbaring atas katil tu. Merungut pun guna bahasa isyarat sendiri coz di mulut dia masih ada tiub bantuan pernafasan. Doktor try cabut pagi smlm tp nafas dia lemah sangat so doktor decide utk continue guna alat tu. Tp kalau takde perubahan sampai esok maybe diorg nak tebuk kat leher dia. Doktor kata tiub tu tak bleh guna lama2 coz ada effect kat saluran tekak dan akibatnyer bleh buatkan ssh nak bercakap spt sedia kala semula. Mak Njang kata dia cuma harap apa yg terbaik jer la. Buat masa ni A'ar masih kena buat dialysis setiap 4 jam sekali dan lepas tu cuci darah plak. Mak Njang kat bila diorg cuci darah dia tak sanggup nak tgk coz seluruh badan A'ar akan mengelupur. Seksanya aku rasa. Moga dia cepat sembuh. Baby yg aku kata jatuh buaian tu dah kluar dr ICU. Masuk wad biasa. Seronok bila dengar org dah kluar dr ICU nih. Lega rasanya.

k lah korang...dah tulis blog pun ngantuk aku masih x hilang so baik aku tido sat...zzzzzzzzzzz

No comments: