Sponsor

Wednesday, October 19, 2005

Sambung

kalau nak difikirkan opis ni ok aper coz anak syarikat kompeni yg mmg kukuh pastu ada medical benefit plak tapi kenapa staff masih bleh lari lagi...hmmm. Sebagai staff plak kompem la nakkan penghargaan so itu yg kena dan mmg patut difikirkan. Parents opis pon mcm dah tak ingat jer, sokmo tercicir maklumat kat opis aku nih, terbaru aku tgk gift dari anak syarikat yg lain sempena ramadhan takde plak logo opis nih. Hubby siap tanya apsal logo opis syg takde...hmmm no idea. Yang tau org marketing kata takde gift utk thn ni tp apsal plak subsid yg lain bleh ada plak?

Dah la pasal opis nih mls dah nak komen pjg2. Hari ni aku berbuka sorg2 coz hubby dpt invitation berbuka ngan Trend Micro. Actually ada 3 invitation satu tu bleh bawak family tp bgtau lambat. Kat Palace of Golden Horses plak tu..eiii rugi-rugi. Sib baik ada Hana so takdelah aku kesunyian.

Esok plak nak kena pi Faber plak..adoiii malasnyer dah ler aku nih x reti drive. Takut sbenarnya. Takut naik teksi sorg2..hehehehe..k lah dh takde idea..

No comments: