Sponsor

Tuesday, February 21, 2006

Pasal Pindah Opis lagi

Aku pasang telinga tadi..sebesar telinga gajah rasanya lagipun boss sorg tu cakap agak kuat so bleh la dengar segala butiran ngan jelas dan nyata. Katanya mmg kompem kami kena pindah faber. secepat yang mungkin maybe hujung bulan ni atau dalam bulan depan. Bilik2 kat sana pun tgh renovate. Bilik big boss katanya dibahagi dua pastu Mr AJ plak kena kluar dr bilik support sekarang. Mana la diorg nak campak aku nih erk. Best jg klu masukkan aku dlm team finance..berkembang skit skill time blaja dulu...kot iyer...ekekekeke.

Lps tu boss tu kata lps 2 tahun kitaorg akan pindah lagi. Kali ni ke menara rebung atau menara telekom. Part ni aku suka skit coz kat situ public transportnyer very2 ok klu nak compare ngan kat faber la. Aku???? hmmm tgh konpius ni..nak beli kereta satu lg ker? nak naik erl ke? hmm kena discuss ngan hubby dulu yo lah umah kitaorg maybe siap ujung thn ni kang x terbayar plak klu hutang keliling pinggang.

Apsal la big boss tak minta pendapat kitaorg dulu pasal pindah randah nih...opss lupa plak dia decision maker. hmm what ever la...cari keje lain la lps nih. jom kawan2 kita pakat update resume yg dah berkarat tu. k tu jer la gossip aku utk hari ni...adiosss!

No comments: