Sponsor

Monday, February 20, 2006

Peppermint Dessert Yin

Sebabkan topic nih aku terpaksa bangun n pi tambah lagi dessert. Mmg sedap. Nak kena try buat nih coz bahan2nya agak simple tp Yin kata simple tp mahal. Tapi sedap so bleh kautim lah..Rasanya hubby n Hana bleh makan kot sebab ala2 ais krim vanilla gitu. Apa2 pun million thanks to Yin coz dah tunaikan janji nak bagi aku rasa dessert kegemaran Yaya nih.

Tadi tepon Abah. Abah kata nak kawinkan Nyah..ekekekeke sebabnya asyik berulang ke Nilai ajer. Aper ke hei nyer. Abah kata lps nih tak yah sambung la tahap dua cari jer keje pastu klu xperience dah cukup bleh ajer buka bengkel tak yah sampai tahap 3 ke tahap 4 ke...ate sapa suruh kamu berulang ke rumah mak Aiza kan abah dah bagi perintah berkurung...wakakakaka selamat la adik aku. Aku baru tau hari ni so tak tau la apa komen dari Nyah tp dia tu selalunya diam jer. Takpe lah Nyah yer..sambil kerja pun klu ada niat nak belajar bleh sambung jugak tgk mcm EE siang keje mlm belajar..bleh jer kan. Abah kata klu tak keje mana nak cari duit hantaran...masak ler kamu..Nih klu crita kat along kompem along gelak guling2 ala hindustan.

Smlm pi Seremban. Seronok plak aku sebabnya aku dpt tido time ptg..w/pun lima minit tu dah kira bertuah coz Hana x kaco aku. Dia bz main ngan pak menakan dia. Lega den. Ptg plak pi Poli PD antar PC kat Along(anak mak teh). Hana as usual nampak muka pak longnyer dia dah lari keliling kereta. takut..takut..apa yg dia takut ngan along aku pun tak tau...tp bila along dukung ajak tgk kucing dia bleh diam plak takde la nangis2 keliling kereta dah..aku rasa dia nih nak tarik perhatian pak2 menakan dia kot...akal panjang bebeno.

Hmm..tu jer lah nanti lenkali sambung erk..adiossss

No comments: