Sponsor

Wednesday, February 15, 2006

Pindah Opis!

Opsss...dah kena sergah ngan Man psl tak update blog. Kdg ada yg menarik utk dikongsi tp bila dah sampai opis lupa la plak nak update pastu terus la terkubur cam gitu aje.

Hmmm klu nak tanya apa yg tgh hot...hot.fm la..panaz..panazzzz tp panas lg isu opis sini yg nak ditutup dan semua dok HQ. Klu kluar surat bantahan kompem namaku teratas. Reason aku.uihh berjela2 rasanya. Dlm ramai2 staff sini aku ngan asraf kot yg tak pernah keje kat Faber. So mmg aku dah selesa kat sini. Plg penting cyber dekat ngan umah aku. Klu pindah umah sendiri pon tetap sepelaung jg rasanya. Klu pindah Faber hmmm kompem akulah bgn plg awal ke opis dan balik plg lewatt. Takmo..takmo kompem masa aku utk family makin kurang so mcm mana nak sahut kempem kerajaan..UTAMAKAN KELUARGA. Bila crita kat hubby nampak la dia termenung. Aku tau dia tu x harap aku drive sendiri. Sokmo manjakan aku...ekekekeke. Klu pindah faber kompem belanjawan bulanan aku akan increase...yo lah kena beli kereta lagi. Public transport ke sana mmg problemo. Adoiii! Cari keje lain bole? Tp skrg byk kompeni takde benefit la.

Weekend lps Dayah dtg rumah aku. Jejak kasih la konon. Sian dia sampai sesat2. Tu lah ada speak patah2kan. Kan dah x nampak signboard yg sepatutnya. Dayah mcm tu lah jg aku jer yg makin berisi.

Hmm boss dh balik la plak. Kdg2 geram jg ngan boss nih sebab cara dia layan aku tu mcm budak2 pun ada. kamu buat mcm ni erk..erk..mcm tu erk erk...ingat plak isnin lps dia dok tanya aku psl kawen dua..last2 aku pekena dia balik..wakakakaka nak sgt kawen aku bagi la list org yg available..buat apa nak cari yg jauh2...kat dlm opis pun ada.

k lah...aku nak pi solat..kang ada menda boss nak suruh buat. Big boss nak hr ni jg plak tu..trebantut lg idea aku....adiosss

No comments: