Sponsor

Monday, February 27, 2006

Weekend yg lepas!

Weekend kali ni mcm2 xtvt aku buat. Hari Jumaat malam sabtu dok tgk Long Khong Part 1...seram tp sebab tau tu ala-ala sihir so tengok la jugak. Hubby tak bagi tgk sebab mlm ni dia kena standby kat opis. Dia takut aku takut...ekekeke mmg lps tu aku takut pun. Ajak Hana tgk tv sesama sampai dia kata 'bu nak dudui' alamak dia dah nak tido la plak. Disebabkan lps tu aku tgk american Idol so tahap kepenakutan aku tu dah kurang skit cuma aku pi bukak lampu kat pintu supaya terang sikit. Bahaya klu samar2 nih mula nak imagine yg bukan2.. tu la degil lagi apa yg hubby larang...disebabkan tahap kepenakutan tu masih ada so pkul 3 lbh hubby balik aku bleh sedar...gara2 bunyi dia buka pintu..sekali dengar suara dia yg bagi salam so lega la skit....

Sabtu plak disebabkan groceries semua dah tahap KO so kitaorg pi beli kat carrefour. aku request nak pi tesco tp hmmm nan ado..sokmo kena reject. Punya la ramai org. Time pi tu blom lunch so terus pi lunch dulu. Kali ni try makan kat Cozy Corner plak. Tak best betui klu bawak anak yg baya2 Hana ni. Sebabnya dia x reti dok diam. Dia tumpahkan airla. Nak nasi la. Macam2. Menu dia...hmm mmg sedap patut la hubby beriya nak ke sini. Black pepper steak dia mmg kaw2 la. Service pun menarik. Lenkali klu pi kena tinggal la Hana melainkan time tu dia dah pandai dok diam2 skit. Dah la jenis nak makan sendiri. Klu pecah pinggan mangkuk tu kompem ibu kena cuci pinggan mangkuk depa sebulan gamaknya.

Time membeli plak, Hana buat perangai lagi. Sebab nak tgk Barney la la tu juga. Mana nak cari tv. sabo jer. Dia ngamuk sampai meniarap dlm trolley. Sib baik hubby ambikkan vitagen so dia leka la balik. Lupa Cd Barney tu. Bila dah balik rumah mcm malas plak nak masak. Kebetulan Alang nak pi Alamanda plak so kirim sizzling mee plak. Ni la klu dah gaji..tahap kemalasan naik skit. skit ke? mcm banyak jer.

Esoknya kena pi alamanda lagi sebab nak beli frame cermin mata. Hana patahkan. Uwaaa RM RM lagi. Kali ni pi petang skit sebab nak bawak Hana main2 kat taman tepi water fountain tu. Pandai juga anak aku main gelunsur. Semua org tegur. Sebab biasalah dia tu kan kecik skit orgnyer. Sampai org tanya berapa bulan tu...alamak..anak aku dah sethn setengah la...

Bila weekend ni plg tak larat bab berebut tv sebab skrg Hana asyik nak tgk Barney jer. Nak ngecek hubby suruh beli tv lg satu la...hmm agak2 berjaya tak? kompem dia kata takmo aaa nak beli laptop dulu....ekekekeke adiossss!

No comments: