Sponsor

Wednesday, March 29, 2006

AP ke IP?

Semenjak dgr kes ada ahem check IP aku rs mcm aku pon kena jer..sebabnya aku ni klu x de keje rajin gak lepak kat satu port tu...port org dok sembang2 psl parenting...

alih2 last week aku dpt plak PM dr sorg mamat dok kata aku nih asyik main komputer pastu dia kata syokla keje takde tp gaji jalan...musykil la jg aku...takde angin takde ribut terus kluar words mcm tu...apa ke heynyer tu? dah la status dia tu newbie..musti org yg kenai aku tuh...

Klu betul la dia tu..mmg x professional sebab dia sanggup menyamar nk tegur aku...dah la mmg terang2 aku dok kat port parenting yg bukannya sembang kosong tp dok sembang psl petua, tips n share xperience psl parenting...adoiii tu pon nak jd isu...kang aku main game br tau...yg dia pon dok masuk port tu pon apsal?

So la nih aku buat 'bodo' jer sebabnya bukannya aku dok sembang berkumpul ramai2 b'gossip sampai ganggu keje org lain....hmmm adiosssss

No comments: