Sponsor

Thursday, March 23, 2006

Pengotor!

tiber2 jer dpt YM dr sorg colleague...ayat lbh kurang jer la tau

dia : oittt
aku : yupp
dia : kat meja ko ada something yg menjijikkan
aku : apa???
dia : ko nk tau ke?
aku : uwaaa ni aku ngeri ni
dia : bkn menda menakutkan
aku ; aku tau ni musti berkaitan ngan org bilik seblah
dia : bapak angkat ko la
aku : uwaaa aku solat td
dia : a'ah dia meludah dlm bakul sampah ko
aku : waaaaaa gelinyer aku...kuang ajo jer
dia : pengotor sungguh

eiiii org seblah ni mmg pengotor sungguh la..klu bab menjijikkan mmg aku bygkan muka dia jer..takde sapa yg ada perangai mcm tu melainkan dia dan dia la semua semua tu belaka...aku ingatkan dia buang bijih atas meja aku klu tak kompem aku kena samak satu cubicle. Ekekeke tp aku jugak telah buat sesuatu yg jahat...apa dia...rahsia...adiosss!

1 comment:

travisgibson6831725058 said...
This comment has been removed by a blog administrator.