Sponsor

Monday, April 03, 2006

De Classic Life

Segalanya bermula ngan nak cari supplement food yg sesuai dan harga yg berpatutan. So aku pon berkenalan ngan BIDADARI. Dari situ aku kenal plak DCL. So skrg aku dlm proses nak mengenali dan merasai kelebihan DCL yg pada aku amat la menepati syarat2 yg aku perlukan.

So nanti dah rasa semua aku komen balik..sesapa nak try ngan produk DCL spt

*Inte_Cleanse (cuci usus)
*vy Ilek (bakar kolestrol dlm darah)
*Amazing (bina imunisasi n usus)
*d'lonik (air oksigen)
*E~brain n d~brain (utk IQ)
*Nig'Ella (vitamin n zat mineral)
*d~bless (bongkar penyakit n baikkan, penahan sakit s/jadi)
*Venergy (utk lelaki)
*Red Guara Cafe (Tingkat okdigen, kurang risiko barah, cantikkan kulit,migrain, diet)
*Bidadari (utk perempuan)
*Nuage (awet muda, kesihatan secara menyeluruh)

so bleh la kontek2 aku. Email jer kat faizaums77@yahoo.com.

No comments: