Sponsor

Friday, September 08, 2006

Utk kwn2 UMS

baru2 ni ada jumpa Dinie(Mahdini), thn ni mmg rezeki aku nak jumpa geng2 UMS jer..rupanya May tipu haku..jejaga ko May...mmg betui dia kawen ngan Mat Nor...dah nak berempat pun..Alhamdulillah..bertambah ummat islam...selain May, Khoo pun dah masuk islam. Syukur sgt...

Apa yer nama islam May...nak kena calling2 Dinie nih. Mcm le aku ingat apa nama penuh May..June kat mana erk...diorg berdua ni roomate..May ngan June..dua2 chinese kelantan. speaking chinese power, BM kelate pun power, siam pun power..ingat plak time pertama kali kenal diorg berdua..aku tergamam..sebab x pernah dengar Chinese ckp kelate....ekekekekekek pastu dengar siew yee cakap utara....ekekek maklumla dibesarkan dlm kelompok melayu jer..so x pernah kenal kwn2 mcm ni..bila dh kenal br tau..nilah org malaysia..pelbagai agama n bangsa tp tetap serumpun...

Hmm apa lg goss aku ngan Dinie erk...Kak Ayu keje satu tmpt ngan Dinie. Dinie ada anak sorg..lelaki..rupanya Kak Ayu masih single n available la..sapa la bgtau aku yg dia dh kawen...tu jer lah..nanti ada goss terkini haku update lg...adios!

No comments: