Sponsor

Saturday, September 13, 2008

Acar Buah!



Dari sebelum puasa lg aku dok cari mende nih...abis pusing psr malam bangi ngan kajang tp takde la plak.....pusing2 lain plak yg aku jumpa...

Hari Senin lps masuk blog sorang opismate...then dok klik2 jg blog kwn2 dia..sekali ada plak yg iklankan sapa nak beli acar buah nih..terus aku order sebotol...

Sedap jg...mmg dr Utara..Pekan Rabu...so laju la skit nak makan time sahur...so skrg kalo masak satu lauk jer pun dah okeh sebab ada acar nih...kalo tak musti kena goreng ikan tenggiri masin ataupun rebus telur masin...

Ssh skit dibulan posa nih...ada org x lalu nak mkn nasi...sayur mmg out terus...sayur2 nih jd menu berbuka la..itu pun kalo buat mee goreng ke..mee hailam ke...apa2 jer lah asalkan time berbuka..!

4 comments:

**KITE PUNYA** said...

salam Umi

Umi order kat mana ...
Sedap tak ..
kite tak berapa makan tp abg kite makan .. ingat nak beli satu tuk die

Umi_Aliesha said...

Salam nannie...umi beli ngan kwn opismate...bg umi sedap la jg..byk buahnya..nak ke? nanti umi tanya kalo bleh by post..

atty's said...

kty pun dpt acar buah..adik kasi..mil dia buat..sedap bangat.dia tak suka..pass kat akak dia..ekekekek

Umi_Aliesha said...

wahh...buat sendiri musti lg fresh n sedap..nih dh tinggal separuh..ada gak kena order lg nih..