Sponsor

Monday, September 22, 2008

Adik ngan Ilmu Baru!

Smlm saje je nak umpan adik..aku dok kat atas tangga..pastu ngan lajunya dia pun naik..ingatkan x lepas..rupanya..lepas jg..tuh pun dia kalut semacam..risonya kalo tersilap langkah jatuh tergolek lg...

Nampaknya harus beli la gate utk tangga nih...kang jd mainan dia plak..naik turun tangga...

N kakak plak lately nih suka nyakat adik...main buai adik n berebut dgn adik..adik nyusu pun nak jeles..siap tanya syg dia ke idak...




6 comments:

atty's said...

eekkeke..makin teror ar haziq

MONEYMAKERS CLUB said...

Great pictures.

How about making some cash?

Go to:

mmclub2008.blogspot.com

Umi_Aliesha said...

makin buat ibunya fenin..hiks!

zi said...

haziq dah boleh lepas tgn yer.nurin baru teragak2.. tk sempatla raya ni nurin jalan.. :) haziq sempat kut.. ;)

Umi_Aliesha said...

takdelah zie..lepas tgn dpt selangkah jer..pastu tumbang...x bleh lg tuh..mau sebln dua lg..kepala benjol2 dah tu..riso sesgt sebab cam kelenjar jer..

zi said...

ooo ingatkan dah leh jln almaklumla tk sempat nak borak di bulan puasa ni..sy balik jer terus masuk dapur..huhu.. nurin pun sama hari tu walker terbalik tp tak kuat la..dlm hati takut rasa jerla lagi sib baik takde benjol.. tkpe nak membesar kan.. insyaallah tkde apa2 tu..kalau terjatuh kuat makesure tak muntah tak demam ok..