Sponsor

Tuesday, September 23, 2008

Tag : Dari Lynn Plak

Disebabkan esok aku terlibat ngan migrate server ke exhange seblah..so ari ni setelkan la utang2 yg ada..sebab esok udah jelas n nyata takde dpn pc kan...harus ku bw stokin esok..sejuks gilos!

So ini tag dari Lynn

Kenangan masa sekolah

5 tabiat buruk anda
1) Suka dok blkg..senang nak buat apa2..selalunya baca novel...
2) Selalunya antara org terakhir la nak pi kelas hafalan...x suka hafal..byk dh lupa..berdosa kan?
3) Pendiam...lain sgt perangai aku time sekolah dulu..seme kata aku pendiam
4) Suka tiru homework Sani...ekekekeke bahasa arab la..skrg dia dah jd ustaz bahasa arab pun
5) Pernah berbaik ngan org dewan mkn..so sokmo dpt makanan xtra..best2..org dpt aiskrim satu..aku dpt satu kotak...

3 favourite subject anda..kenapa??
1) Sejarah..cikgunya best..smpi skrg still kontek dia..Cikgu Mustafa..mmg pebret cikgu seme org.
2) BM...sama jg suka cikgu n cara dia mengajar
3) Syariah..suka subjeknya..tp belajo takat form six jer la..best subjek nih..


3 bukan favourite subject anda..kenapa??
1) Bahasa Arab Tinggi...huhuhuhu susah nak mampos...sib baik dpt kepujian jg..hiks!
2) Ekonomi Asas...antara bukan subjek pebret tp end up akunyer degree in economics jugak...
3) Usuluddin...haaa..aku smpi skrg konpius ngan subjek nih....

Menarik pada kamu...
Lesung pipit kot..tp seblah jer ada..kuang3

Kamu paling suka...
Menghabiskan masa ngan family..fuhh bestnya..bila nak pi holiday lg nih...

Anda tak boleh hidup tanpa...

kalo time sekolah..of kos la tanpa kwn2...

nak pass kat sapa erk..anjel dah buat blom? kalo blom sila la buat...

No comments: