Sponsor

Tuesday, September 09, 2008

Tak Pose Erk!

Hana tanya aku, kenapa dia x poser...lotih plak Ibu nak jawab..aku kata jer dia blom pandai tahan lapar n dahaga..sebab kalo pose x bleh minum susu n makan nasi waktu siang....terus dia kabo esok dia taknak minum susu n mkn nasi...ye lah tu.....bgn pagi udah minta koko crunch + susu....

Nih plak time aku dok membeli mende2 utk dimasak lps abis keje..singgah kedai kat Taman bawah...dia 'pau' ais krim....

Balik umah...adik plak 'pau' ais krim dia....adik skrg seme mende akak dia makan, dia nak juga...kalo mende bleh bagi tu...harus la kakak kena hulur skit..kalo x bleh kena suruh kakak bertapuk dlm bilik blkg.....


Image Hosted by FileHive.com

8 comments:

ainsyanis said...

allah hai.... sorry kak.... akak yg bg yer la... sorry banget... maklum la buat bloq kelam kabut... hihihi...

sweet ja tgk haziq minta aiskerim ng alesha

Umi_Aliesha said...

ekekekeke..takpe2...

pandai nangis kalo x bagi..tuh payah...kena sorok2 dah skrg nih..

atty's said...

alor tgh bz nie..baru ade can nak jalan2..

tgk eskerem hana..pun leleh airliuq..

Umi_Aliesha said...

ekekeke..tips utk goda org pose...

Anie said...

amboi kakak bagi adik makan tak flu ker nanti adik..
qiesha skrg pun dah reti minta ais kerim..jenuh nak mengelakz

Umi_Aliesha said...

baba ais krim dia x flu..kalo jangkit dr nursery iyer...kalo dh kena mmg tak bg la mkn ais krim

eedany said...

cian hana terpaksa makan bertapuk dalam bilik belakang. Tentu tak enjoy sebab tak dapat tayang kat adik...hihihi.

cutenya adik...rambut pun cikit jer...

:)

Umi_Aliesha said...

ha'a..rambutnya x lebat...ssh betui nak sikat..maybe mcm rambut kakak agaknya..ikal..