Sponsor

Friday, October 31, 2008

Audit lagi...

Skrg nih, bleh dikatakan setiap jumaat umi dh jarang ada kat opis..ada ja kena pi sana sini...kalo tak kat C*gal..kat F*ber...nih sebenonya  nak kena pi F*ber lah...tp singgah opis jab...nak ambik beberapa docs...smlm tak nak ambik sesiap rasakan...bukan takmo ambik siap2...sebenonya mmg nak pi lewat skit..ada nak setelkan beberapa mende..termasuk la punch card diorg nih...yer umi kan multi tasking..nih la kalo sensorang ja admin kat sini...nih jd dabel lewat sebab bw adik n hubby pi klinik td...

Hermm hubby dah balik dr Kluang...pasni dia menghala ke Perak plak...tuh pi seminggu...herm...2 hari pon adik dah demam....nih kan seminggu..

Pasal audit plak..kan semalam org yg umi nak audit tak dtg..so nih nak pi mencari dia la...ko bertapuk ya Miah..jejaga ko....hiks...n ada open opis jg...

Audit nih akan berpanjangan rsnya..opis nih kan mmg ler..kalo ujung thn lg byk keroje...G*ms pun training dlm bulan dec...udah la function kat situ as back up utk seme PM..mati la...musti PM lega ada back up pastu musti saja2 buat2 bz kan..

K lah...nak gerak ke F*ber plak...selamat berhujung minggu seme!

3 comments:

eLiyaShaKa said...

bertapuk??? owwh akk tau juga erk word tu...ehehe

Umi_Aliesha said...

siya tahu tu..wording simple tau la..hiks!

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nyorokkah?