Sponsor

Friday, October 10, 2008

Makin Maju!

Pada yg tak tau..umi nih anak Felda...Felda nih mcm kg jg ler cuma lbh tersusun sebab ada yg monitor...cuma zmn umi masuk sini tak la seteruk filem Bilut tuh...bab hutan ditebang, rumah yg x berapa nak kukuh tuh takde lah...sebab felda umi tuh dah felda ke berapa ntah...tp bab binatang2 tu ada la jg skit2...gajah2 liar masih ada...

Zaman baru masuk Felda air, elektrik seme takde..air, lori hantar n ada jg la perigi kat beberapa tmpt..guna pelita/lampu gasoline jer haa..pastu bateri guna utk tgk tv...hiks!

Skrg byk dah berubahnya...dr dulu takde apa2 skrg dlm Felda pun dah ada bank n ada jg atm machine...atm nih la yg terbaru..balik raya ari tu sempat la umi gunakan...makin byk perubahan..alhamdulillah!
Coming soon felda ada MRSM sendiri...dekat betui ngan kg umi...hopefully acik @ acu bleh la dpt belajo kat situ...amin!
Image Hosted by FileHive.com

2 comments:

atty's said...

dah ado mesin atm..hah..

Umi_Aliesha said...

ekekeke...nak suruh kluar duit selalu tuh...