Sponsor

Monday, April 28, 2008

Takziah Asra!

Ptg khamis lps, Faisol ada YM aku, dia ada bgtau psl hubby Asra x sihat..dah seminggu kat hospital..aku tanya sakit apa..Faisol kabo sakit hati. Then ptg hari jumaat dpt sms dr Faisol...terkelu sekejab bila baca suami Asra meninggal smlm(khamis) akibat hepatitis B. Seingat aku Asra ada 2 org anak lelaki. Semoga Asra tabah dgn dugaan ini. Ntah ler bila dah kawen, ada anak...terasa sensetif jer dgn berita mcm nih..maybe sebab dah ada family kan. Mudah tersentuh. N bleh paham apa yg diorg rasakan. Yaya, ko pun dah mcm tu kan...aku baca psl lagu ko nyanyi kat anak ko tuh...huhuhuhu aku plak yg sedih terlebih.

Hari ni buka blog...hermmm Atuk jumpa blog aku rupanya..Atuk, ko dpt kan sms smlm? Sori la geng lambat fwd kat korang. Atuk nih sapa erk? ekekekeke Atuk nih geng2 aku zmn sekolah Idrisiah. Geng2 apa yer tuk? Geng rahsia kerajaan negeri kot. Smpi satu tahap mak aku ingat atuk nih pakwe aku...hahahahahaha...walhal my best boy pren...yg betui2 kamcing kita bertiga yer tuk..ko,. aku n sofia....Kat mana erk aku quote psl ko..kat kisah Arwah EF yer? bila la kita nak kumpul lg nih...masing2 dah berkeluarga so amat la susah nak kumpul kan..ingat plak port dolu2 kat umah Sofia. Thn ni kalo takde aral..kita kumpul kat umah aku plak erk...time raya. :)

Minta2 la time tu seme free..kot2 la ada Faatih, Hazim hmm Elly pun lama dah senyap...Sofia pun last aku jumpa masa dlm car4, Putrajaya..time preggy rsnya..Skrg rsnya byk cerita psl geng2 Idrisiah plak..maybe tgh byk cerita psl kami...rindunya kat cikgu Mustafa. Hari Guru dah x lama kan..wajib aku sms dia..cikgu yg sentiasa di hati kami batch 89-94.

Luv MIBCKK..hajat di hati..kalo anak2 aku nak..aku nak diaorg sekolah sini..tp tak bleh paksa kan..biar dia belajar ayat2 Al-Mathurat, belajar ilmu2 keagamaan utk panduan dia seumur hidup.

2 comments:

Yaya said...

Innalillah..mcm mana nak survive tu ekk, dulu bedua jaga anak, la ni sorang2 jaga anak..sedihnye, semoga asra kuat semangat dan terus tabah!

Umi_Aliesha said...

hmmm..tu yg aku terkedu..bygkan seme tu...huhuhuhuhuhu..