Sponsor

Tuesday, July 26, 2005

Macam2 Ada!


Hari ni plak, aku pakai baju tak siap...ehehehe lupa nak jahit zigzag yg ada jelujur yg Ibu aku buatkan...nih gara2 baju nih dah terperap sekian lama dlm almari dan aku plak dah lupa ada lg bhgn aku yg Ibu tinggalkan.Pg td br perasan so...hantam sajalah.

Td pi teman pinky shopping, melawa sakan member aku nih...aku??? KIV dulu tunggu Ibu turun sini hujung bulan Ogos...kang dia byk komplen..baik pi sekali dan beli terus baju raya utk semua org. minta2 time tu bonus dah ada.

Ptg nih relax skit coz bapaknya takde di kantor....ptg nih sesajer plak aku perangat team hiking...sesajer attach pics aku pi kinabalu..teringat plak zmn bergelar student..asyik enjoy jer..habiskan duit loan tp oklah kan klu tak, tak merasa ler aku naik kinabalu ngan pi brunei...