Sponsor

Wednesday, August 03, 2005

Bonus ohh bonus

sayup-sayup jer crita psl bonus nih, dah berapa paper kluar tp asyik x lepas2 jer...plg penting bab increament, takkan tu pun tak lepas. Cakap jer lebih tgk2 aku x entitle utk increament utk thn nih, baru padan dgn muka aku nih.

ari tu balik kg, semua xtvt berjln lancar....barang Hana pun dah dpt tp betapa lasaknyer anak dara aku nih, tak sampai 24 jam dah bengkok menatang nih...sabo jer lah.

Balik sini plak, antar Nyah ke Kolej dia, kat Rawang pastu Si Alang plak sms..ngadu roti bakar dia hilang, pastu jd penakutlah tu...musti Cik T yang ambik bawak lari. Balik sini Hana plak meragam dia kena Diarea. 3 kali bangun salin pampers dia, semalam br bawak pi klinik. Dr Azlin kata dia ada makan something so perut dia dah masuk angin, kembung dan memulas. Plg tak best bila dpt ubat jenis garam coz anak dara aku nih, ssh skit mkn ubat. smlm mcm tak jln jer ubat tu..sebab 2 kali bangun salin pampers dia. Hopefully hr ni dia ok.

Dua hari lepas plak buat audit. Isnin tu sampai muntah2 jg lah sebab pening tgk numbering nih. Dah ler x sama ngan record. Sib baik ms kat faber dah ok skit. siap bleh singgah mid valley beli baju Hana. Kali nih mood aku nak beli warna kuning plak. Dpt dua psg dress Baby Kiko ngan sepsg Freedom.

Hr nih x de buat apa. Relax plak!