Sponsor

Friday, March 03, 2006

Meeting punyer style.

Dah 3-4 kali aku join meetng ngan TM nih dan apa yg aku peratikan diaorg ni klu meeting kata pkul 9..pkul 9.30 baru la ada orang pastu startnya plak sejam selepas tu..adoiii sabo jer lah. Awat la jadi mcm tu.Yang slalu nak sampai awal aku lah pastu dok tercongok menunggu semua2 org samapi...tensi lah...siba baik la bukan jenis slalu kena attend meeting klu tak kompem aku tegur dah...

Disebabkan meeting tadi, aku dah punggah satu meja sebab nak cari balik kunci post box kat bawah. Menatang tu guna time 2002 jer lps tu dah stop..nih baru nak pakai balik so jenuh gak ler menggagau cari kat mana aku humban menatang nih. Sib baik jumpa. so lps ni our main entrance door tu kena tutup 24 hrs dan aku kena collect semua pass card staff sini utk diactivate semula...

Esok insya allah aku, hubby n our princess nak pi PD. Slalu pi sana tido kat umah Makcik kali nih nak merasa honeymoon plak..mkn tido berbayar. Actually mana pernah aku pi honeymoon lagi. Lps kawen ari tu atas sebab2 x dpt dielakkan x jadi pi..pastu vacation berikutnya semua with family so ini la 1st time utk family sendiri dan diserikan dgn adanya anakanda terchenta. Nampak gayanyer kena jadikan annual xtvt nih. Tp nak pi jauh2 tu kena 2thn sekali la kot.

Idea nak bercuti ni sebab, awalnya nak pi majlis kawen Jiha yg mmg dok kat PD pastu esoknya anak Makcik nak bertunang. Klu nak berkampung umah Makcik rs mcm x muat sebab musti semua sedara mara turun padang so decide la nak tido hotel. Pastu kebetulan plak ada cuti ganti so apa lg hr senin tu aku pun cuti. Alih2 hubby pun nak cuti so apa lagi bercuti la terus walaupun anak makcik tak jadi plak nak bertunang....hek elleh apa ayat aku nih...klu x paham buat2 paham jer la...

adiosssssss!

No comments: