Sponsor

Wednesday, October 03, 2007

Jejak Kasih ~ERL

Selalunya kalo naik ERL, musti akan jumpa someone...n slalunya geng2 UMS.

Kalo seblom nih aku jumpa Usop, kali nih jumpa team dr HEP...Samasudin & En Nu'man. Masa diorg selisih pun memasing terpaku sat..ye la..muka yg familiar..aku plak dok meyakinkan diri..yo lah Abg Samasudinnya makin chubby, En Nu'man plak maintain aku plak mak buyung..ekekekekke

Sampai Kl Sentral..aku jeling..diorg pun jeling...aku turun tangga nak ke stesen monorail..diaorg pun sama..lastly sebab x pueh hati..aku terus tanya..Abg Samasudin kan? terus dia senyum..muakakakaka..tu la..kontrol lg..so sembang la sat..diorg ada meeting kat Putrajaya n tu nak balik hotel. sorg senior aku, sorg plak mmg dolu2 aku slalu ngadap bila nak minta budget utk projek OASIS. Lps tuko kad..aku terus pi tahan teksi.

Sampai faber..uiksss ada lg yg aku kenal..elok tersenyum kat kaunter zakat. Tp x tegur pun since ramai tgh beratur nak bayar zakat..senyum jer la..

hmm abis meeting lewat so time balik kaunter dah tutup pun..nih pun mujurla sempat berbuka kat rumah n kebetulan plak smlm mmg buat kuah sizzling lebih so ngam2 la kalo buat lg menu yg sama..gerai kuih depan taman pun x buka so mkn jer la apa yg ada..

lama x upload gambo Hana..yg latest pun time besday dia ari tu..bleh jenguk kat http://aliesha-din.fotopages.com/

No comments: