Sponsor

Friday, May 30, 2008

Happy Birthday Ibu!


Hepi birthday ibu...hepi birthday ibu..hepi birthday..hepi birthday..hepi birthday ibu...

Hari ni genapla umur ibu 50 thn...sekejab jer masa berlalu..dah menginjak ke angka 5 dah...ate aku pun dah angka 3..ekekekeke

Blom wish lagi sebenonya..malam karang la..bagi cucu dia nyanyi2 dulu..baru meriah skit...minggu depan ibu nak dtg umah aku..haruss nak suruh dia tiup lilin...ekekekeke..backdated gitu..hadiahnya pun aku blom beli..mati akal plak nak beli apa kali nih..takkan la asyik nak belikan baju...raya baju...besday baju..ingat nak belikan handbag tpkan...adeii ibu nih suka ngumpul handbag..byk lg tu stok dlm almari...tp bukan la jenis hendbag mehei2...parents aku nih suka marah kalo beli mende mahai2...adeiii jenuh fikir mende apa yg yg menarik..tgk la esok..kot2 ada yg aku berkenan utk dibeli..

start bulan nih adalah bulan aku sokmo akan bankrap ekekeke...ate ramai besday bulan mei(ibu n alang)..pastu hubby jun, hana plak julai..then anniversarry+ besday aku ogos termasuk la besday si kembo..juga bulan ogos..then bulan september plak adik aku yg lg sorang...haziq jauh skit bulan dec..abah plak dia awal thn..februari...tpkan thn nih raya oktober..haruss nipis sokmo walletku ini..

K la..nak usha web jualan online jab..kot2 ada yg aku terberkenan..adioss!

No comments: