Sponsor

Thursday, December 18, 2008

Adik @ Setahun!


Tak rasa mcm budak umur setahun pun...sebabnyer blom terer jalan...muakakakakaka...

Apa progress adik

~ Bleh jalan tp plg jauh 4 step ja...pehtu jatuh..ate jalan skit gelaknyer jer yg lebih...

~ Gigi dah 4 batang..2 atas 2 bawah..kakak panggey...Adik Si Gigi Rabbit...hiks!

~ Dah pandai cakap skit-skit..nen*n(kalo nak nyusu), dap(sedap)mih selalu kalo dia nampak kita makan...dtg kat kita sambil kata dap..dap...nak minta ler tu...nanak(tak nak)..sambil geleng kepala...terer sebut Abah...kat umi mcm kakaknyer jugak la..panggey Abu dulu...Abu pun abu lah dik..asalkan ada bunyi....

~ Suka melekat lg kat Ibu...lotih...lotih...

~ Suka makan nasi lembik...bubur takmo dah..

7 comments:

neezareef said...

awal ckp lmbt skit jln btl ..xpe la umi janji sihat dan membeso bagai johan,..

Umi_Aliesha said...

ekekkeke...budak lelaki mmg lambat skit kot...

ummi umairah said...

wah dah berdiri ...
hehehe..faiza sib baek nurin byk nak kat abah dia.. tp anak pempuan mmg mcm tu kut.rapat dgn abah.

atty's said...

takpe umi janji sehat..
tp haziq.baby yg baik..

Umi_Aliesha said...

zie..anak2 faiza mmg kecik2 lekat ngan faiza..tuh letih...dah beso skit br la nak rapat ngan papanyer...Hana pun sama ja..

K ty...a'ah...deme nih beso dlm perut ja..dah kluar kecik..

ummi umairah said...

tkpe2 rapat dgn mak la best..:) rasa dihargai gitu..

Umi_Aliesha said...

keck2 jer zie..dah beso cari Papa plak...