Sponsor

Tuesday, February 17, 2009

Haziq Dah Sihat!


Alhamdulillah, adik dah sihat...kesian dia, diarea smpi merah2 dah area situ...nih tgh sapu drapolene...

Sejak dah sihat nih..selera makan dia bertambah2 plak..pantang nampak mende makan..seme dia kata "nak"..."dap"...hiks!



Dukung pun dah terasa sikit..kalo tak terasa ringannyer....

Hari ni pi nursery pun dah tak nangis..kalo tak..mcm takmo berenggang...

Tapi..dia mcm kurang BF plak...herm....n makin kamcing ngan Papa....

10 comments:

zi said...

alhamdulillah haziq dah sihat..

zi said...

cuti ke faiza?

Umi_Aliesha said...

alhamdulillah..takdelah..ada kat opis...hiks! sesambil buat visio...lotih buat..masuk blog..

Anie said...

senang hati kalau anak2 sihat..nak buat kerja pun tak fikiran tak melayang kat anak

Lina said...

aliah ada la skit2 perubahan tapi susut dah bdannyer 8.8kg ja...tgk haziq pun dah macam aliah ja susut...

Umi_Aliesha said...

Anie..mmg pun..kalo tak sambil kerja pun teringat2 ja..rs bersalah pun ada..

Lina..haziq last timbang 7.8kg...

neezareef said...

memanjang la bdn budak2 umur gini..

Umi_Aliesha said...

tu la..sementara nak beso..tp umi kecut jg sebab haziq nih keding skit..kalo nk compare ngan hana time kecik2 dulu..so susut pun takde la mcm haziq..siap nampak tulang....huhuhuhu

zi said...

ikut pak sedara dia kut faiza..pak ngah dia ek..kurus tinggi jer..mcm umairah la ikut belah sana..kurus jer time kecik2.kalau naik pun pi tang perut dan pipi jer sket..

Umi_Aliesha said...

a'ah..pak ngahnyer keding skit..hiks....muka kecik2 pun ada iras pak ngah dia...