Sponsor

Sunday, May 17, 2009

Mari Belajar Berus Gigi!


Ye adik-adik...hari ini abg haziq nak ajar macam mana nak berus gigi...



Sebelum tu..sila minta ibu atau papa adik-adik utk pasangkan pool....isi air..kita berendam sakan dulu....



Then baru kita minta kat ibu nak berus gigi.....



Sebelum tuh..sila tengok gigi abang yer...nampak dah nak penuh....gigi kapak pun ada ha....



Then kita berus ikut suka hati kita okeh.....agak sedap sila telan..opssss..pastikan ubat gigi tu tanpa flourida okeh..kang sakit perut plak....



Bila dah setel..sila kumur..tp abang pun suka ngelat sebenonya...abang suka telan jugak air paip itu...huhuhuhuhu....



Bila seme dah siap..silalah kluar dr pool itu okeh..pki diapers ngan baju..then jdlah hensem mcm abang haziq....




5 comments:

Anie said...

HEE..HE...BANYAK DAH GIGI DIA

zi said...

cepatnya gigi dia naik..kena rajin berus ni.. nurin baru nak tambah 2 jadi 6 btg

neezareef said...

amboi abg haziq...suke ya gosok gg

Fauzieah said...

wahh..bagus la dia nak gosok gigi..

Umi_Aliesha said...

anie..a'ah..giginya cepat kluar..sekali kluar smpi 2 batang....

zi...a'ah...dah terer gigit org sama..

za...skrg rajin lg la

chome..tgh excited gitu la..blom jumpa gula2 lg...