Sponsor

Tuesday, May 19, 2009

Sori Geng!




Sori yer kawan2...umi tau..ptg td ramai yg YM umi kan....hihihihi..sori la...umi ada meeting...pkul 7.50p.m br kluar dr kaw opis....bzioss ngan buletin...tuh antara keje umi kat sini....

Dari jumaat lepas umi dok bz ngan mende tuh...jumaat review ngan ketua bhgn...smlm plak ngan pengarah kanan..hari ni plak..final review...yg nih seme peg kanan setiap division plak terlibat..plg byk nak betulkan grammar la...fuhh pening...tuh blom tuko bentuk gitu gini....pastu mende nih plak kluar setiap minggu..lg la masak rentung umi n the gang...bab grammar nih plak..lain org lain plak susunan ayatnya...tp idak ler umi yg buat original artikelnya...tuh keroje org lain..

So...sori erk kawan2..nih pun dah 2 mlm, anak2, En Hubby yg tlg setelkan..udah ler pepagi mmg dia ja...hr nih balik rumah..tgk dia dh siap masak...tq yer Abang...sayanggg abang!....

Esok dah free kot...kompem cabut awal...kalo takde aral la...

4 comments:

atty's said...

salam umi..bz umi ye..
takpe umi keroje dulu..
nasib hubby umi teror..teror masak..terorr urus anak..

neezareef said...

alahai umi
npknye umi kena berkorban skit la kan utk keja nih
blk lewat..seb hubby umi memahami..

lie_nurulz said...

salam kak umi..
hmm..untung dpt hubby yg memahami..
pandai urus rumah,masak sume..
take care ye..

Umi_Aliesha said...

k ty..ha'a..alhamdulillah..senang skit

za...a'ah..besar pengorbanan tuh

nurulz...tq