Sponsor

Tuesday, July 28, 2009

Hantaran Untuk Angah!



Entry seblom nih ada umi kabo
sepupu hubby nak bertunang 8hb ogos nih kan...so last week, kami balik Seremban..anto siap2 hantaran dari kami...eihh dr en hubby...hihihihihi

Tema kami...buah2an..ate tgh musim buah kan....pehtu terselit plak bunga sejambak.....

Cantik tak hasil kerja tangan umi??? Nak tempah??? sila la dial 013-tekan situ tekan sini...kompem x dapat...

Takdelah tipu ja..mana ada umi buat pun..balik kedah ari tu kami beli mangga tuh...pehtu balik perak beli plak manggis...beli ja kat dusun kat kampung tuh ha...tak yah order...pi ja dusun dia..pehtu tunjuk ja mana yg berkenan....termasuk la bunga tulip tuh ha...buah belimbing pun ada tp tuh dah biasa sgt..buah naga plak x cukup masak....ada 2 biji ja..x cun plak nak susun nanti...buah sawit pun ada tp riso plak dpt kat en semut...cantik ja makcik tu susun buah sawitnyer (buat dr buah kurma)......

So ini ja untuk Cik Angah aka Saidatul apa ntah nama penuhnya...bertunang nanti..untuk kenduri kawen???? kena buat lg erk? hihihihihi...kenduri kawennya tahun ni jugak..hopefully takde dah la last minutenyer kursus/kerja...lotih i...byk kenduri kendara nih...

2 comments:

atty's said...

kty suka tgk sawit tu ..

Umi_Aliesha said...

a'ah...tp sebab lambat lg..so x ambik la yg tu..kang penuh semut plak