Sponsor

Friday, August 21, 2009

Marhaban Ya Ramadhan!

Alhamdulillah...insya allah dengan izinNya..esok kita bakal berpuasa.....bertemu lg ramadhan al kareem....semoga ibadah dan amalan kita di tahun ini lbh baik dan sempurna dari tahun2 sebelumnya....dan semoga diberkatiNya.....

Bila dah start pose nih..kompem dah mula terfikir..nk masak apa sahur nih...hihihihi...cabaran jugak tu..cabaran nak mencari menu yg sesuai ngan selera makan diwaktu sahur....nih umi dah siap soping air jus oren,mangga ngan jambu batu...ntah2 selamat malam nih jugak..siap jugak beli kurma sekotak..(huhuhuhu..zaman kat opis lama..kurma dpt free.... abg heroll...untuk i takde ke? meh la delivery ke jalan duta......angpow ngan kad raya sama aaaa....hiks....)

Berbuka thn ni..rsnya x la macam tahun2 sebelum nih yg mmg bleh dikatakan mmg sempat nak memasak..ate dolu2 keje sinun..pkul 4.30ptg dah balik...opis plak dekat sikit...skrg....balik dah tentu pkul 5...kalo ada keje kompem lbh dari timingnyer...kondisi jalan yg jem ler plak....so mcm byk beli dr masak...hihihihihi..takpe..takpe..dugaan! eihh cobaan!!!!

So...dikesempatan nih...umi n family ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa dan ibadah2 wajib/sunat yang lain...semoga peroleh keberkatan dan dirahmatiNya...Mohon maaf pada semua..sekiranya ada silap dan salah...ilal liqo'...maas salamah...wahh kenapa asal pose jer haku nak tertakalamu fil lughatul 'arabiah ha??? limaza? limaza? hihihiihhihihiihihi

3 comments:

neezareef said...

slmt berpose..maaf zahir dan batin spjg berblog ya..

atty's said...

selamat berpuasa jugak..maaf zahir batin andai ada salah dan silap ..

Umi_Aliesha said...

za....selamat berpose jg..maaf juga kalo ada silap n salah..zahir n batin

k ty..umi pun sama jugak...minta maaf yer kalo ada silap n salah...slmt berpuasa