Sponsor

Tuesday, August 31, 2010

Terima Kasih Ibu Kerana Melahirkan Saya!

Ibu,

Terima kasih...
Kerana pada hari ini, jam 11.10 am, 33 tahun yang lepas ibu telah melahirkan saya...

Pejam celik pejam celik haa..dah masuk umur 30-an pun....
Rasa mcm cepat betui masa berlalu...
Sambut besday as a kid....pehtu sesama kawan di zaman dok asrama..zaman remaja..zaman bercinta....hihihihi la nih sbg isteri n ibu....

Yang paling umi terharu..setiap jam 11.10a.m....mak akan call...wish my besday...huhuhuhu...kena buat mende yg sama kat anak2 umi nih...wish di saat dilahirkan!

Luv u ibu...terima kasih kerana melahirkan saya, membesarkan saya, memberi saya pendidikan yg sewajarnya...tanpa ibu siapalah saya...hhuhuuhuhu...

1 comment:

zie said...

happy besday FAIZA..semoga pjg umur, murah rezeki dan dirahmati ALLAH selalu..
dan selamat menjadi anak merdeka..selamat hari merdeka..

makan kek lepas berbuka la yer