Sponsor

Wednesday, March 30, 2011

Putrajaya jer...

Sementara tunggu cik vivah diservis..kami ke putrajaya jer ...idak ler jauh pun...


Mula2....tengok drift dulu.....en haziq la suka...sengih2 tgk org bawak kereta laju2....kereta lama2 plak tu....asal ngaum ke kluar asap ker kompem dia ngomel...hebatnya.....hiks....


Then....cik hana plak nak tgk hot balloon.....t/hari mana ada...so tgk jer la apa yg ada....kuda...main2 sikit....en haziq plak layan game bot la...then umi n en hubby layan medical check-up....check berat...adeiii dah naik berat umi...first time berat cecah 50kg nih...bahyer..bahyer...walopun bmi masih ok tp kena jaga2 la...kalo bleh takmo lbh dr 50kg.....dah jalan sana sini of kos la perut dah lapar....


So the next station is...alam umi?? opsss itu zaman dolu2...skrg alam anda....hiks....kita pekena steamboat dulu...herm yummy....setel seme...baru la balik n ambik cik vivah yg ditinggalkan....enjin dah best...bw pun rs ringan ja...syiok2....suka drive kereta kalo lps servis nih..tp umi selalu risau bila lalu dekat2 org moto...sebabnya bila enjin dh bunyi slow selalu ja org2 motor nih terkejut...mcm tiba2 umi dok seblah diorg jer....:)

3 comments:

atty's said...

jap je haziq dah besar..

ACHTUNG! said...

Kisahnya Mr.Haziq tu sama minatnya dengan Nua la... hahaha

Wife pun selalu cakap, kalau tgh demam takleh bangun, tapi kalau dgr bunyi enjin yang dasat2 boleh pulak jenguk ke tingkap nak tau kete apa? hehehe

Kim salam Mr. Haziq Drift ye...hehehe

Umi_Aliesha said...

K ty....dlm gambo nampak besar...realnyer...mcm baru 2thn...risonya mcm mana nak bw beg sekolah...lg halus dari kakaknya....

Nuar...dpt anak boy nanti bleh la tumpang...tumpang main balik...hihihihi...