Sponsor

Friday, July 15, 2011

Happy Birthday Cik Hana

Semalam sebenarnya besday Cik Hana....lewat umi post entry nih coz umi pegi kursus...dari ahad lepas dk tinggal diorg ngan en Papanyer....

Mujur la kursus kat area PD jer..so takde hal la kalo nak pi sorang2 nih...umi plak suka lalu jalan belakang sebab rasa mcm lg dekat..n mujur jg time pegi n balik takde bersaing ngan incik2 lori..kalo tak kopem lewat la umi sampai...

Kursus kali nih plak mmg sgt2 pack...even semalam pun dkat pkul 6 baru umi kluar dari area pantai batu 4 tu...petang2 plak mmg kami ada xtvt riadah..buat xtvt plak kat tepi pantai fuhh mmg sunburn la muka i...best sebab kumpulan umi byk menang acara..hiks...best dpt geng2 kreatif nih...

To cik Hana..Happy Birthday...ibu sayang kakak..semoga kakak berjaya di dunia dan akhirat..jadi anak yg mendoakan ibu bpa, anak yg mendengar kata n anak yg solehah...kejab ja masa berlalu kan..dah 7tahun umurnya...rasa macam baru ja pi klinik Dr Yusuf...skrg kliniknyer pun dah tutup...dia buka spital kat Kelate katanya..herm...tahun ni takde buat apa2 pun..makan2 jer la..

2 comments:

atty's said...

happy besday to hana..semoga hana menjadi anak yang solehah dan menjadi kebangaan ibubapa.amin

Umi_Aliesha said...

terima kasih k ty..