Sponsor

Monday, July 09, 2012

First Time Hadif.

First time bawak dia kluar jln2....

Mula2 ke UKM dulu utk sports event Cik Hana...this year dia punya reputasi agak merosot....sebabnya dia dh makin chubby....time dia lari tuh pon nampak badannya bergegar2....adeihh la...kuat mkn nasi lemak kan....tp antara geng2 rumah sukan dia..dia masih juara...cuma bila combine dgn team lain...dh corot...takpe2..kakak cuba lg thn depan yer...kalo statement dari dia..takpelah ibu..tahun lepas kakak dh bolot smpi 4 medal...tahun ni bagi peluang lah kat org lain hahahaahahha....statement tak bleh blah gitu....

Then kitaorg mkn t/hari kat kedai Mami....mmg selalunya kalo kluar ari sabtu nih port mkn umi kat sini ja..kat mana? Kat Hentian Kajang...betui2sebelah speedmart/kedai photostate......dekat bawah KWSP tuh ha...jemputlah yer......kedai makan jiran sebelah umah umi sebenonya..hihihihihi....apa yg umi suka..of kos la keli bakar...

Lps tuh pi order kek besday cik Hana..kali nih dia nak kek sempoi giler okeh...sampai umi plak jd konffius...no more barbie tau katanya...hihihihi...

Setel...kitaorg ke the mines..nk cari baju2 bebudak nih sebenonya....mehei betui baju budak2 skrg kan...top lain rege...sluar lain rege..pehtu selai2 lebih dr RM30....nak dpt sepasang plg kurang dlm RM50-70...gaji naik sikit...brg rege makin mehei...

Incik Hadif ok lah jugak...cuma ada ms nak nenen..tuh ja....umi masukkan dia dlm ring sling...umi beli kat kasihku sayangku.....oklah jugak...coz dia bleh tido dlm tu...skrg mmg umi pakai nursing wear ja..senang...dia dok dlm sling pun bleh bagi sambil berdiri...pehtu selubung ja dia dgn lebihan sling tuh hahahahaha...kalo ada tmpt duduk...umi duduk la....

Yang letih...nk kontrol abgnyer...Incik Haziq nih cepat boring....masuk kedai kasut...takdenya dia nak stick kat satu kerusi ja..abis semua kerusi dlm kedai dia test duduk....duduk la..baring la...so yg lotihnya cari dia....tp dia tak la pergi jauh...cuma sebab dia cenonit..kdg dia dok depan pon x prasan...ate terselindung di balik rak2 kasut/baju.....herm....cik Hana...dia nih susah nak pilih...yg kita berkenan dia tak suka...yg dia suka plak umi x berkenan..huhuhuhu...apa2 pun baju budak pompuan lg mehei dr budak lelaki...sebab dia byk pilihan kot....budak lelaki sepesen ja..so rege pun lbh kurang ja...

Balik umah...seme pengsan...hahahahaha...

2 comments:

Kesuma Angsana said...

tulah susahnye klau g ngan anak2 ni, mcm2 ragamkan.. lagu satu mmg harga baju budak2 kkdang lebih mahal dari baju orng dewasa

Umi_Aliesha said...

x bawa...saiz diaorg dh lain...tuh kena bawak jugak..especially seluar jeans n kasut....tu lah lagi mahal baju bebudak nih dari kita...rasa habis dh byk tp tgk baju 3-4 pasangja...huhuhu