Sponsor

Tuesday, August 09, 2005

Prihatin!

Td masuk opis lewat skit, ada hal skit tp tak sangka plak boss prasan. Siap panggil aku ngadap kat dlm. Ayat pertama dia..anak kamu sihat ke? hmm aku dah agak kompem nak tanya aku pi mana td...siap buat speculation sendiri plak ngan andaian aku pi jenguk anak kat umah/nursery.

Kebetulan hr ni aku br nak start puasa ganti, smlm plak buat tom yam yg agak pedas (hubby aku lah ni, dia selsema so pedas, masam tu semua lg power lah) so aku agak sakit perut. Nih pun gagahkan diri utk berthn. Dr pg dok ulang alik pi toilet. Pastu ada 'fenin' skit. Biasalah sindrom org kuat angin. Perut kosong jer mulalah naik ke kepala.

'Dia' hilang aku x pernah pun tanya, siap muncul claim2 yg misteri, klu aku sekejab pun x bleh nak pi toilet pun x bleh gamaknyer. rsnyer nak request buat toilet kat tepi meja lah..utk aku sorg. Senang dia nak monitor, patutlah dulu siap cari Shahrul kat dlm gens! Sabo jer lah..