Sponsor

Saturday, September 03, 2005

Alhamdulillah

Hr ni kena pi Klinik Huda lg coz Dr nak check Hana. Pagi sampai ptg hubby kena keje lah plak. Tp rsnyer Hana dah semakin ok. Tido mlm pun dah kurang merengek, merengek pun sebab nak menyusu.

Time2 cuti nih spt biasa lps pkul 5p.m jer kompem Hana takmo dok diam. Lps jer aku solat asar terus dia pi ambik tudung pass kat aku, pastu terus naik atas riba dok lompat2...mula2 buat2 tak paham tp dia makin rancak lompat plus merengek. So tukar baju then kluar bawak pi tmn mainan kat bawah...pandai plak dia pegang besi buaian nih..

Dah boring kat tmn blok CD nih aku bawak plak dia pi tmn kat blok AB, kt sana ramai budak2 skit...dia plak yg sibuk kejar org tp spt biasa dia musti suka nak main ngan budak lelaki, bila budak perempuan nak pegang tgn dia atau nak dukung musti dia takmo...sabo jer lah.

Mlm lps maghrib baru pi klinik, msh doktor ganti.Alhamdulillah kahak dah takde dlm paru2 Hana. Doktor tegur 'anak awak nih bleh thn lasaknyer yer' gara2 dia nak ambik semua brg2 doktor. Aku jwb ler ' tu lah, serik lg nih' Doktor jwb balik 'klu mcm tu tunggu 4 thn lah yer Hana baru ibu bagi adik' ekekekekeke...tgh lasak skrg nih klu ler aku pregnant time mcm nih kompem tiap2 hr pengsan coz keletihan so tunggulah...bila yer? hmmm...

No comments: