Sponsor

Friday, January 20, 2006

Caca-marba

Fuh...lama giler aku x update...kompem dah bersawang. Takde crita menerik pun.

Last week aku balik Kedah utk Aidil Adha. Takde xtvt sgt pun. Sronok tgk gelagat anak aku jer. Maybe dok sini dia tak pernah jumpa tanah. Klu balik umah Mak Tok plak dia dok bz ngan fish n kokoknyer so balik umah Tok dia asyik nak berlari kat blakang umah sambil bawak kayu utk jolok ayam yg mengeram dlm reban. nakalnyer anak aku....tu pompuan tu...tp klu bab kena buli dia kalah skit la coz anak aku nih satu yg aku perasan dia jenis tak suka nak buat org. anak ipar aku plak jenis suka main tolak2 ataupun suka nak peluk2 anak aku so dia mmg x suka la bab2 cam gitu.

Balik kali nih x jln sgt pun plg jauh pi takat Alor Star jer tu pun sebab hubby pi byr hasil dan aku pun tunggu dlm kereta je. Banyaknye pi kenduri. Kenduri akikah dan korban. Pastu kitaorg buat BBQ. Bakar ayam,ikan,sosej ngan ketam then jemput jiran2 yg rapat.

Balik Perak plak dok mkn durian. Durian baru jatuh tapi musim kali nih buah x berapa byk. Hubby la mkn plg byk sampai batuk2 dah tu..sampai hr ni x baik2 lg. Balik raya cina nih kompem musim rambutan masak plak.

Isnin lps bawak Hana inject booster..hmm sampai merah2 muka dia tahan sakit. Esoknya dia kena food poisoning plak...asyik muintah sampai lembik. Terua bawak ke klinik An-Nisa'. Doktor masukkan ubat tahan muntah thru dubur. Nangis lagi! Sib baik dpt mc coz mlm tu mmg dia merengek sepjg mlm.

Smlm plak hubby ditimba musibah. Note book dia kena curi. Jahat sungguh org tu..dia risau coz benda2 cam gini bleh effect ke performance. Disebabkan nak buat police report so smlm aku ambik Hana kat nursery guna moto..as usual dari nursery sampai umah mmg dia nangis jer..aku rasa dia mmg gayat la klu naik moto nih.

hmm tu jer lah takde yg best...k lah chow dulu adiossss!

No comments: