Sponsor

Wednesday, March 19, 2008

Hari Yang Penat!

Hari yang penat ke aku yg penat erk? Lps beberapa hari cuti n berhempas pulas ngan majlis kawen..aku betui2 penat..nih pun ngantuk gilos rsnya...hari kenduri..aku hilang suara...ssh sungguh rsnya nak berkomunikasi ngan seme org...tido plak x menentu...adik pun kdg jaga malam..so mmg la aku jd drakula..

Hari ni masuk jer opis..fuhh byk gilos email...dah kena ke banglo blkg settlekan parking boss2 nih hah...elok settle ujan la plak..udah kena lepaking kat situ...dah settle mende2 tu...ada plak taklimat esos..alhamdulillah..puas hati gak la dgr penerangannya..mmg la kalo ikutkan takde terms seniority dah tp bila baca balik statement yg diberi..ini esos khas..so syukur jer la....next year kan dpt lg...then br proceed ngan normal esos.

Utk aku..ini 1st time la aku nak exercise..seblom nih dpt tp 1 lot ja..aku x exercise pun sebab maleh..lg[un time tu aku dpt rege mahai....member2 yg dpt..ramai pakat buat rumah..aku pun kalo ada rezeki..ingat nak ke arah tu la jg..siapkan dapur..

Nantilah stori mori cerita kenduri lg...very the penat..nak bercerita pun dah rs kepenatannya...adiosss

2 comments:

Yaya said...

penat ke yg..byk2 resttt...

Umi_Aliesha said...

ekekeke..br tau penat kenduri..dulu jd perantinnya..idak ler penat bangat...