Sponsor

Wednesday, April 16, 2008

Hana Demam!

Hana demam since subuh selasa...dia demam ngan haku2 sekali takde mood...Sedih tgk dia demam...manja sgt la anak dara tu..x tau macam mana nak kurangkan manjanya tu..time x sihat mcm nih musti dia request nak tido dalam buaian..tu blom lg asyik2 sebut papa..papa...adeiiii manja sgt ngan papa.

Skrg plak dia jenis susah mkn ubat..nak ajar tablet aku takut lg dia x mkn...ye la x semua ubat tablet tu manis macam dbrain. Time sihat nak la telan..time x sihat..riso dia buang ja...Smlm aku EL tp papanya blk awal..seblom pkul 4 la dia smpi umah...hari nih papanya plak el, aku pun pkul 12 td br dtg opis..pi klinik dulu.. Dr Azlin ngan staffnya mmg dah kenal muka aku nih..regular patient since 2003. Td dr Azlin baca doa skit kat dia sambil urut dadanya...tu la sebab kenapa aku suka mai klinik nih..sebab ada ubat+doa.

Malam td temp. dia naik sampai dekat 40...huhuhuhu kalut dah papanya nak bw pi spital..aku takmo aa..kompem kena drip..so aku buat jer sponge bath..elokla buat sat jer dia dah mengeletar...then jelum jer kepala ngan air asam..alhamdulillah turun balik ke 38..time pi klinik tinggal 37.8 gitu ja..tp tau sebab dia dah aktif sama tu temp. turun..hopefully malam nih dia ok la..riso time tempt tinggi nih...tu pon dok meracau jer...mujurla Paed Pusrai pernah ajar bab2 gini..so aku rs x la kalut sgt..

No comments: