Sponsor

Wednesday, May 14, 2008

Hermm


Pejam celik, pejam celik dah hari rabu..yeahh esok hubby balik...kesian kat Hana..nampak bangat rindu kat papa..kamceng sgt..gitu la...smlm dia betui2 takde mood..suruh makan pun amat la byk songeh..kejab lg la..nak sikit jer la..nak air dulu la....Adik plak smlm takmo dok sorang2 plak..nak kena dukung...hmmm kalo bb twin mcm mana la...huhuhuhuhu


Malam plak..alhamdulillah kami dpt tido ngan lena..awal2 la..pastu pkul 3 aku terbgn..biasala deriaku amat la sensitif kalo hubby tarak nih..aku pun x tau aku bleh terjaga sebab dengar bunyi apa...tp rsnya ada budak nangis kot...bila aku buka tingkap x dengo la plak..hmm dasar penakut kot..muakakakakaka..lgpun time2 gitu la dolu2 org selalu pecah rumah...awat la aku terjaga..udah satu kerja nak bilang berapa ekor kambing lompat pago...tgh terkebil2 tu..hana jaga la plak..mula minta air....pastu dia golek2...dia duduk plak..dia kata..'ibu...nak papa...kakak x bleh tido...alahai..sian anak ibu...tepuk2 skit montotnya..tido la balik..tp kejab jer pun..15 minit lps tu dia nak ke toilet la plak..selalu pandai basuh sendiri..nih jerit2 srh basuhkan..jeles la tu..jeles ibu nyusukan adik....dah settle pe seme..last2 aku ambik baju hubby..selimutkan dia...alhamdulillah lena la smpi ke pagi..


Adik plak..dia tu pkul 6am jer kompem dah bgn..disebabkan ibu ngantuks...dia main jer la sorang2..golek sana golek sini..jumpa monkey kakak..gigit sana gigit sini..diam jer pun...bagus betui adik nih...sgt x banyak songeh...opsss..jemput mkn white ciskek..sedap ooo..ada jg la yg ke streetmall setiap jumaat nih..








No comments: