Sponsor

Wednesday, May 07, 2008

My Girl!


Hana skrg sgt2 girlish occay!...smlm dia suruh aku beli maskara...terkezut haku..x pernah ajar pun maskara, eye shadow nih..maksud aku ajar mende nih nama apa...asalnya dia tgk iklan maskara maybeline kat tv...pastu terus ckp gitu..aku tanya mana dia tau itu namanya maskara..the she replied ' makcik siti bgtau kakak' huh..blk kg itu yg dia dpt rupanya...Siti nih anak jiran mak aku..time dlm pantang ari tu mmg kdg2 siti nih suka mai ambik dia..bila blk umah mak tok..mmg kompem mcm opera..mekap sana sini...adeiii


Satu lg...dia mmg jenis ingat mende yg lepas2. Kdg mende tu happen time dia msh kecik tp dia ingat..dlm entry lps2 ada kot aku kabo time blackout kat umah ibu dia langgar bucu meja..tgh2 mlm bw pi klinik n nyaris jg nak kena jahit...so kdg tu mcm terkejut jer bila dia imbas balik...


So dgn dia mmg la x bleh janji apa2..coz kalo x tunaikan selagi tu la dia remindkan...n dia sensetif jg...ckp jer ' ooo x syg ibu yer...' kompem tgh buat apa pun..dia lari peluk kita, kiss sana sini n bgtau syggg sgt ibu...:D

No comments: