Sponsor

Monday, May 12, 2008

Selamat Hari Ibu semua!







Slmt hari ibu utk semua moms yg baca blog saya...pg2 ahad tu saya dah sms ibu tercinta..n reply dr dia sgt2 syahdu! blom lg beli hadiah utk dia..akan beli sekaligus ngan besday dia ujung bulan ni. Sgt bertuah coz ibu sentiasa disisi di saat suka dan duka. Ingat ms darah masih panas..sgt2 tak paham kenapa ibu sgt2 beriya tapis semua2 bf saya..uiks ngape ber'saya' hari ni..ekekeke..formal gitu.

Syarat dr ibu...bercinta lps abis belajar..yea..mmg aku follow rules dia..time form five ada jg la nak try bercinta..tp kuasaNya kan..dia pergi menyahut seruan Ilahi..so mmg x sempat berkembang..just pernah bgtau dia..ada jodoh lps abis stpm br nak bermula..Atuk..ko mesti tau kan...ekekekeke..syyy dendiam! Al-Fatihah utk dia..

Lps form six jer terus kapel..ekekeke sgt x sabo!..ekceli ibu x berkenan sungguh ngan mamat nih..ye la dtg umah pun x pernah solat..so percubaan kali nih gagal dgn jayanya..kali kedua..hmm takde jodoh kot..malas nak komen...segala memori ada dgn dia nih..kali ketiga jg failed..kali ke empat..alhamdulillah berjaya..n mmg betul la org kata ..restu dr ibu amat penting..aku pun x tau la mcm mana ibu pilih/tgk...alhamdulillah hubby berjaya ngan cemerlang..jdla dia menantu kesygan...ibu suka kata dia tu madu..dia la racun ekekekeke..ate dia sorang jer menantu lelaki ibu..x bleh la nak compare ngan sapa2 kan..

Dolu2 time kecik aku x rapat sgt ngan ibu..lbh rapat ngan abah..ye la ibu time tu agak garang..ekekeke suka cubit tau...tp bila dah meningkat remaja pelan2 aku lbh rapat ngan ibu..seme masalah share ngan dia....bila dah kawen..dah beranak..tau la apa pengorbanan dia terhadap kita..luv u ibu!..very2 much!

Aku x sambut pun ..hubby just wish..sgt syahdu plak ayat2 dia..then pi mkn KFC...Hana lah nih..kalo tanya nak mkn kat mana..kompem jwpn dia wajib 'KFC' huhuhuhuhu...cuba la jwb SR ker..kan best...tp takpela..dia suka toy sebenarnya..mknnya x seberapa..

Malam..mkn2 kat rumah plak..menunya perut..kerabu perut, sayur campur , sambal belacan..:)

Nih Gambo kat Fun Fair..upah hubby utk Hana seblom pi OS..huhuhuhuhu..hubby OS smpi khamis..

No comments: