Sponsor

Tuesday, June 03, 2008

Her new collection :)

Ha...dah berderet 'vehicle' Hana...ada jer wishlist dia kalo ibu n papa dah gaji..Asalnya tgk2 katalog car4 kat meja Ayin(opss Ayin...2-3 kali aku belek katalog kat meja ko, time ko takde)..tgk ada scooter nih yg murah 30++ gitu..so dgn semangat wajanya kabo kat hubby..bleh la nak beli..sekali masuk car4...'ibu..kita nak yg nih la..ada kaler pink..ada helmet ibu, ada henpon,. ada itu...ada ini..' huh..dasar budak yg 'demand' tapi haku pun kdg rajin gak melayan...so hubby jeling..bleh ke ni? yg rege 30++ nih handle cam x best ja...hermm..tgk rege..adeii dpt 4 biji scooter yg plan asal nih....

Lps dok fikir..takpela ambik la..pastu kata kat Hana..'janji erk..takmo dah mainan2 lain...' 'ok, kakak janji' ...

So ambik jer la...ptg tu pkul 5.30 dah tergedik2 nak main kat luar...excited pnya psl bleh tahan nak wee wee..sekali dah tak tahan..terketar2 lari masuk umah..akhirnya x sampai toilet pun...'Hanaaaaa..eii nih ibu nak marah nih..kan ibu dah kata jgn tahan kencing'...

Dah setel bab tuh...dia pi tunjuk kat seme geng2nya..seme dia suruh try naik...x kedekut dia nih...bila letih main scooter..main basikal balik...




2 comments:

EliyaShaka said...

hai kak..

so cute!Pinky lg tu!igt tu hana mama kata jgn nak mainan2 lagi...hehe..

maksudnya dlm seratus lebih la scotter tu..mahaii gak erk..

Umi_Aliesha said...

kang adiknya dah beso, layan mainan pasar malam jer la...