Sponsor

Wednesday, August 06, 2008

Anak-Anak Ku!

Aku suka ambik gambo anak2 aku tgh minum susu...sebab apa tau..bila diorg dua2 minum susu aku rs mcm cute sesgt...(anak sendiri puji la...)

Cuba korang perati gambo kat bawah nih...

Image Hosted by FileHive.com


Cuba tgk gambo atas, belah kanan...nampak tak...adik tuh sebenarnya baring atas tgn kakaknya..kakaknya la tarik tuh...

Then cuba korang tgk gambo2 blah bawah..nampak tak? adik yg tukang pegang botol susu kakak....hiks!

Dua2 tuh tgh tgk ceria...peminat Pak Nil nih...Hana siap ajak aku pi tgk live rancangan2 Pak Nil nih...aduhai!

Sebenonyakan...aku dah tak sabar sesgt nak tunggu adik bleh jalan/berlari...aku nak tgk apa plak kerja budak dua org nih....nih pun aku dlm proses nak siapkan bilik main utk diorg berdua..x tahan dah tgk umah sepah sana sini dgn mainan diorg..kalo buat satu tmpt jer hopefully sepah2 nih dah takde....dolu2 takde pun tmpt spesifik utk main2 nih..sebabnya hana penakut..kena teman plak..udah tak bleh buat keje kang..nih dh ada adik..ada lah teman kan...minta2 menjadilah impian ibu nih...amin!

2 comments:

atty's said...

fir pun ajak tgk..paknil live.

Umi_Aliesha said...

budak2 seme suka pak nil..jom pi sesama..hiks!